Accra, Anfoega - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Accra, Anfoega - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Accra, Anfoega

Blijf op de hoogte en volg Maud

27 Januari 2014 | Ghana, Accra

t een nacht maar ondanks de beestjes nog wel wat kunnen slapen. Tijd voor een ontbijtje.

Om 9 uur zouden we opgehaald worden. Dat werd uiteindelijk half 11. De Ghaneese zijn niet de snelste..

Op naar het grote winkelcentrum van Accra. Hier hebben we een simkaart gehaald met onze Ghaneese nummers. Helaas heb ik op mijn mobiel geen internet frequentie voor Ghana, daarom zullen jullie mij nog even moeten missen, maar over een paar dagen is mijn andere mobiel er als het goed is!

De reis richting Anfoega zou ongeveer 5-6 uur duren voor we op onze plaats van bestemming zouden zijn. Een lange warme reis is een volgeladen taxi. Na 3 uur hebben we een tussen stop gemaakt aan de Volta rivier.

Eindelijk bij ons huisje. We zijn de rustig de koffers uitgaan pakken en hebben nog lekker wat gedronken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 12982

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: