Pakketje - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Pakketje - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Pakketje

Blijf op de hoogte en volg Maud

13 Februari 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag weer een dagje werken. Zoals gewoonlijk startte we met het gebed. Hierna zijn we naar onze zusterpost gelopen. we zijn begonnen met het lezen van de rapportages en een overdracht ronden. Na de artsen ronden was het erg rustig op de afdeling, daarom kreeg ik een hele mooie taak. Het knippen en vouwen van de "steriele" gaasjes. Zo steriel zullen ze straks vast niet meer zijn.

's middags heb ik zelf medicatie klaar gemaakt en via een infuus toe mogen dienen. Echt leuk om het een keer met echte medicatie te mogen doen!

Na een dagje werken kwam peter ons tijdens de middagpauze bezoeken. Eindelijk was mijn pakketje met een andere mobiel aan gekomen. Hopelijk lukt het nu wel om een netwerk te vinden.

Heel de middag zijn we bezig geweest om het internet op mijn mobiel aan de praat te krijgen. Ik zal toch niet weer de pech hebben. Na de telefoon helemaal gereset te hebben en hem op fabrieksinstellingen te zetten sprong het internet godzijdank aan.