Aapjes - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Aapjes - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Aapjes

Blijf op de hoogte en volg Maud

15 Februari 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag heeft Michael ons rond half 11 opgehaald om naar Tafi Atome te aan. hier gaan we naar een apenpark. Het was echt super leuk. We hebben ongeveer 15 minuten rond gelopen in een bos. Uit elke hoek kwamen aapjes te voorschijn. Ze kwamen op je armen zitten en aten bananen uit je hand.

Op de terug weg zijn we langs K pando gereden om nog een paar kleine boodschapjes te doen. we zijn al een paar dagen opzoek naar een coldstore waar ze voorverpakte kippenworstjes verkopen. Gelukkig hadden we vandaag Michael bij ons. Hij vraagt in het Ghanees waar de coldstore is en het is zo gevonden. Vanaf nu hebben we dus eindelijk vlees!

Bij thuiskomst zijn we nog even naar beneden gelopen naar het plaatselijke barretje. Hier hebben we een lekker flesje bier gehaald voor in de avond.

Het was echt genieten Na zon lange tijd weer een biertje!

• 17 Februari 2014 - 23:09

Femke Hendrickx:

Dat klinkt al als een betere zaterdagavond dan de week ervoor, Maud!!