Laatste dagje - Reisverslag uit Ampeni, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Laatste dagje - Reisverslag uit Ampeni, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Laatste dagje

Blijf op de hoogte en volg Maud

07 Maart 2014 | Ghana, Ampeni

Vandaag heb ik dan eindelijk uit kunnen slapen. Ongeveer rond half 12 vond ik het wel goed geweest. Ik heb me bikini aan getrokken en ben op het strand gaan liggen.

Na ander half uur hadden we lekkere trek. We zijn naar het restaurantje gelopen. Hier heb ik een kom tomatensoep op met geroosterd brood.

Na het tussendoortje ben ik naar het strand winkeltje gelopen. Hier heb ik gevraagd of het mogelijk was dat ik zelf een armbandje kon maken. Dit vond hij een leuk en gezellig idee. De hele middag ben ik kralen aan het rijgen geweest. Na 2 uur hield ik het voor gezien. Ik kon zo aan schuiven om te gaan eten. Vanavond had ik gegrilde kip met frietjes op het menu.

's avond hebben we voor de laatste keer "ik hou van Holland" gespeeld samen met Karin en Dennis zij verbleven deze zelfde week als ons op ko-sa beach.

De week is voorbij gevlogen. Morgen gaan we weer naar ons eigen huisje in Anfoega!

  • 13 Maart 2014 - 15:17

    Wendy Van Loon:

    Hoi Maud,
    Hier even een berichtje uit het zonnige Dongen-Vaart.
    Je zal zo onderhand wel poepie bruin zien na al die strand dagen.
    Het lezen van jou reisverslagen maken mij toch wel heel nieuwsgierig.
    Heel veel plezier en uitkijken natuurlijk (omaaaa)
    groetjes wendy en eric

  • 14 Maart 2014 - 12:15

    Paula Faro:

    Hoi Maud, fijn dat je een leuke week van luieren hebt gehad. Nu weer op naar de `zware werk`dan!!
    Hier ook een heerlijke mooie zomerse week gehad, maar met minder avontuur als jij.

    Groetjes van de Farootjes :) :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Ampeni

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 12997

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: