O.p.d - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu O.p.d - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

O.p.d

Blijf op de hoogte en volg Maud

11 Maart 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag ging de wekker weer om half 7. Tijd voor een goed ontbijtje.

We zijn begonnen met het gebed en zijn toen naar onze eigen afdeling gelopen. Hier mocht ik eerst mee helpen met het poetsen van de tafels en stoelen. Inmiddels waren alle collega's gearriveerd, dus het echte werk kon weer van start. Ik mocht net als gisteren samen met Sampson bij de kindercontroles gaan zitten. In het begin was het erg rustig, maar na een uur liep het bakje met dossiers aardig vol. Ik mocht de temperatuur en het gewicht controleren. Tegen de middag werd het weer rustig en hebben we even wat zitten kletsen. Maar helaas zijn echt alle mannelijke collega's het zelfde en eindigt het gesprek altijd het zelfde. "mag ik je facebook" prima natuurlijk, maar ik accepteer je niet! ;)

's middags ben ik mijn enorme berg met was gaan wegwerken. Alles weer lekker schoon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 12984

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: