O.p.d - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu O.p.d - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

O.p.d

Blijf op de hoogte en volg Maud

11 Maart 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag ging de wekker weer om half 7. Tijd voor een goed ontbijtje.

We zijn begonnen met het gebed en zijn toen naar onze eigen afdeling gelopen. Hier mocht ik eerst mee helpen met het poetsen van de tafels en stoelen. Inmiddels waren alle collega's gearriveerd, dus het echte werk kon weer van start. Ik mocht net als gisteren samen met Sampson bij de kindercontroles gaan zitten. In het begin was het erg rustig, maar na een uur liep het bakje met dossiers aardig vol. Ik mocht de temperatuur en het gewicht controleren. Tegen de middag werd het weer rustig en hebben we even wat zitten kletsen. Maar helaas zijn echt alle mannelijke collega's het zelfde en eindigt het gesprek altijd het zelfde. "mag ik je facebook" prima natuurlijk, maar ik accepteer je niet! ;)

's middags ben ik mijn enorme berg met was gaan wegwerken. Alles weer lekker schoon.