Doden meeting - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Doden meeting - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Doden meeting

Blijf op de hoogte en volg Maud

08 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

In de ochtend heb ik mee kunnen luisteren tijdens een meeting over de doden van de maand maart. Ze vertelde wie, wanneer en hoe de persoon was overleden. Best wel interessant om een keer gezin te hebben. Na de meeting ben ik naar het O.K. geweest, hier kreeg een van de patiënten een keizersnede. Op de afdeling was het zo druk, dat ze gelijk de afdeling op kon. In de bevallingkamer waren de drie bedden namelijk alweer bezet. In het anderhalf uur tijd dat ik op O.K. ben geweest waren er in middels al 2 baby’s geboren en eentje was op komst. Voordat de volgende baby geboren ging worden heb ik gaasjes zitten knippen.

’s Middag ben ik samen met Lisanne naar K Pando geweest. Ik heb stofjes gehaald om mijn pak te laten maken. Nu nog hopen dat het goed komt bij de kleermaakster. Het was een vermoeiend dagje, dus laat heb ik het niet gemaakt.