Laatste week werken - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Laatste week werken - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Laatste week werken

Blijf op de hoogte en volg Maud

14 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag gaat ons laatste weekje werken in. Wat is de tijd toch snel gegaan. Nog voor dat wij de afdeling op kwamen werd de eerst zwangere vrouw al naar O.K. gebracht voor een keizersnede. Het was vandaag weer rustig op de afdeling. Ik ben begonnen met het schoonmaken van de bevalling kamer en de afdeling. Ook dat moet natuurlijk wel eens gebeuren.

Een uur lang heb ik op een stoel mogen zitten, omdat er niks te doen was. Gelukkig moesten er een aantal spullen uit het magazijn gehaald worden. Deze taak heb ik maar op me genomen, want nog langer op een stoel zitten had ik niet volgehouden. Je krijgt er spontaan een derde graad decubitus wond van! Bij terug komst mocht ik de baby die zojuist geboren was via een keizersnede wassen. Gelukkig verliep de dag sneller dan verwacht en konden we na onze pauze nog snel even mee kijken met een bevalling.

’s Middags uit het werk zaten Erik en Erik-jan al op Lisanne te wachten. Daisy ging na hun vertrek beneden boodschappen doen. In eens horen we vanuit een vrachtwagentje vol geladen met waterzakken Daisy roepen. Zelfs in Ghana doen ze al aan thuisbezorgen.

Vanavond hebben we lekker met zijn drieën gegeten yam met boontjes en een kippenworstje.

  • 15 April 2014 - 08:43

    Elly:

    Hej Maud. Wat gaat de tijd toch snel hè. Maar je hebt wel mooie en leerzame ervaringen opgedaan daar. Die kunnen ze je niet meer afnemen. Geniet nog lekker van de laatste weken daar. Heb je de laatste week nog lekker vakantie? Tot snel weer. Gr Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 13001

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: