Sterilisatie - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Sterilisatie - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Sterilisatie

Blijf op de hoogte en volg Maud

15 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

De arts was al op tijd op de afdeling aanwezig, daarom zijn we vandaag gelijk begonnen met de artsen ronden. De vrouwen die in het weekend bevallen waren mochten allemaal alweer naar huis.

Vandaag heb ik ook mee kunnen kijken met een keizersnede. De vrouw die de keizersnede kreeg was al 45 jaar, daarom is er besloten de vrouw te steriliseren. Na de keizersneden heeft de arts de eileiders afgekneld met hechtdraad en de eileiders doorgeknipt.

Het baby’tje is een gezond meisje. Bij terug komst op de afdeling heb ik haar mogen wassen. Het had alleen hele erge honger waardoor het mijn handschoenen erg lekker vond.

Vanavond heb ik weer lekker salade met macaroni op. Een goede maaltijd is van belang wanneer je de gehele avond aan je opdrachten moet zitten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 12987

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: