Rustig dagje - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Maud

17 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Het was een rustig dagje vandaag. ’s Ochtends ben ik eerst mijn opdrachten uit laten printen. De administratie sluit vandaag eerder in verband met goede vrijdag morgen. Op de afdeling heb ik eerst een uur zomaar op een stoel gezeten bij de rest van de verpleegkundige het was zo rustig op de afdeling, wat heb ik me verveeld. Aan de hoofdzuster heb ik voor gesteld wattenbollen te gaan draaien en gaasjes te vouwen. Een goede bezigheid als er niks te doen is.

Na de pauze ben ik nog maar even verder gegaan tot de rol op was. Bij terug komst in de zusterpost was er net een vrouw bevallen de dokter heeft me gevraagd een schort, laarzen en handschoenen aan te trekken. Zodat ik kon helpen assisteren bij het hechten van de baarmoederhals. Het was erg bloederig maar leuk om gedaan te hebben.

Ook terug in het huisje was er nu weinig te doen. Opdrachten klaar morgen laatste dagje werken..
Dan gaan we maar op bed liggen en per ongeluk in slaap vallen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 13007

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: