Kerk - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Kerk - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Kerk

Blijf op de hoogte en volg Maud

20 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Het is niet te geloven, maar ik ben vandaag naar de kerk geweest. Rond half 10 begon de kerkdienst. Het was een open kapel wat bestond uit hout en een golfplaten dak. Hier stond de zon vol op, dus aan warmte geen gebrek. Het eerste half uur hebben ze gezongen en gedanst, dit was erg leuk om te zien. De 2 uur die daar opvolgden waren helaas wat minder.. de priester heeft van alles verteld over de dood, Jezus en god.

Pasen slaan we natuurlijk niet over, dus ook wij hebben een heerlijke paas brunch gehouden met een gekookt eitje komkommer, geroosterd brood en het aller lekkerste knakworstjes!
Mmm,.. het was echt heel lekker!

’s Avond heb ik onze tijd 22:00 uur naar huis gebeld om Art te feliciteren met zijn 14de verjaardag. Nog een paar dagen, dan kan je het cadeautje in ontvangst nemen!