Zwemmen - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Zwemmen - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Zwemmen

Blijf op de hoogte en volg Maud

21 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag hebben we weer lekker een dagje gezwommen. Voor de laatste keer bijkleuren aan het zwembad. Nou, het is weer goed gelukt. Ondanks dat ik me zo goed heb ingesmeerd toch een klein beetje verbrand. Hopen dat ik niet ga vervellen voor ik thuis ben, dat zou zonden zijn. Tussen de middag heb ik weer lekker frietjes met kip op. Dit blijft toch echt een feestmaal hier.

De dag leek zo goed te verlopen, maar er gaat altijd wel iets fout..
Onze driver stuurt elke keer vriendjes om ons overal naar toe te brengen. Dit is natuurlijk geen probleem, maar als je dan een prijs met ons afspreekt en dit niet door geeft aan je maatje, dan gaat het natuurlijk verkeerd. Na veel gezeur en gebel hebben we gelukkig alles afkunnen handelen met de chauffeur. En is hij vertrokken.

’s Avonds heb ik nog een lekkere salade voor mezelf gemaakt en hebben we met zijn allen een potje zitten kaarten.