Zwemmen - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Zwemmen - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Zwemmen

Blijf op de hoogte en volg Maud

21 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag hebben we weer lekker een dagje gezwommen. Voor de laatste keer bijkleuren aan het zwembad. Nou, het is weer goed gelukt. Ondanks dat ik me zo goed heb ingesmeerd toch een klein beetje verbrand. Hopen dat ik niet ga vervellen voor ik thuis ben, dat zou zonden zijn. Tussen de middag heb ik weer lekker frietjes met kip op. Dit blijft toch echt een feestmaal hier.

De dag leek zo goed te verlopen, maar er gaat altijd wel iets fout..
Onze driver stuurt elke keer vriendjes om ons overal naar toe te brengen. Dit is natuurlijk geen probleem, maar als je dan een prijs met ons afspreekt en dit niet door geeft aan je maatje, dan gaat het natuurlijk verkeerd. Na veel gezeur en gebel hebben we gelukkig alles afkunnen handelen met de chauffeur. En is hij vertrokken.

’s Avonds heb ik nog een lekkere salade voor mezelf gemaakt en hebben we met zijn allen een potje zitten kaarten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 13061

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: