Laatste dagje werken - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Laatste dagje werken - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Laatste dagje werken

Blijf op de hoogte en volg Maud

18 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag hebben we dan echt ons laatste dagje stage gehad. Erg jammer dat het er nu opzit, maar wat heb ik een leuke en leerzame tijd gehad.

Het is goede vrijdag, dus op de afdeling was het erg rustig. Zelfs in de bevallingskamer lagen helemaal geen patiënten met weeën. Rond 10:00 uur heeft de verpleegkundige ons naar huis gestuurd om lekker van onze week vakantie te gaan genieten.

We hadden helemaal niks meer in huis zelfs geen toiletpapier, daarom ben ik gelijk naar beneden gelopen om een paar kleine boodschapjes te doen. Bij terug komst heb ik een pan water op het vuur gezet, zodat ik mijn sokken en uniform voor de laatste keer kan wassen. Tijdens het wachten heb ik een paar potjes zitten kaarten en ja natuurlijk heb ik gewonnen.

Tegen de middag is het heel hard gaan regenen, daarom ben ik binnen foto’s gaan sorteren tot dat Aloys kwam. Hij heeft al onze opdrachten goed gekeurd en afgetekend. Nu kunnen we Ghana helemaal goed afsluiten!

Vanavond hebben we lekker Hollandse pot op, aardappelpuree, hachee en goulash. Dat was wel weer even genieten, maar over een weekje eten we weer niks anders meer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 13033

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: