Antwerpen, Amsterdam, Accra - Reisverslag uit Antwerpen, België van Maud Loon - WaarBenJij.nu Antwerpen, Amsterdam, Accra - Reisverslag uit Antwerpen, België van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Antwerpen, Amsterdam, Accra

Blijf op de hoogte en volg Maud

26 Januari 2014 | België, Antwerpen

Vanochtend zijn we al op tijd van Breda naar Antwerpen gereisd. Op Antwerpen centraal hebben we onze Nederlandse begeleider "Peter Staps " ontmoet hij zal ons de komende tijd helpen in Ghana. Vanaf Antwerpen zijn we met de Thalys naar Amsterdam gereden. Hier stonden alle ouders te wachten met onze koffers. Bij de douane was het tijd om afscheid te nemen. Dat was het minst leuke van heel de reis denk ik!

De vlieg reis is goed verlopen en viel reuze mee. We hadden tv'tjes in de stoel voor ons hierop konden we verschillende films kijken, muziek luisteren of een spelletje spelen. Het eten en drinken was goed verzorgd met aan het einde een heerlijk stuk pizza!

Na 6 uur zijn we in Accra geland. Een warme lucht van 27 graden kwam je tegemoet. Bij de douane duurde het een tijdje voor we er door waren. Bij de uitgang stonden Mawutor onze Ghaneese begeleider en micheal de chauffeur. Zij brachten ons naar het hotel.

Maar.. Voor we bij de auto waren..

Een hele hoop mannen willen je helpen met het duwen van je karretje. Zie ze maar eens weg te krijgen.. En uit eindelijk vragen om geld, Terwijl je minstens 10 keer hebt gezegd ik doe het zelf!

In het hotel had ik samen met Denise een kamer. Het leek mooi tot we op bed gingen zitten en de beestjes onder dekens uit kropen! Gruwelijk!

Dat werd dus een nacht met weinig slaap!