Maranatha, Ada Foah - Reisverslag uit Ada Fua, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Maranatha, Ada Foah - Reisverslag uit Ada Fua, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Maranatha, Ada Foah

Blijf op de hoogte en volg Maud

01 Februari 2014 | Ghana, Ada Fua

it was echt de slechte nacht van allemaal. Ik heb gewoon geen oog dicht gedaan. Overal beestjes en gekraak.

Vandaag gaan we een boottocht maken langs het krokodillen eiland en het Rum- eiland. Hierna konden we nog eventjes zwemmen voordat we weer terug keerde naar het kerkhuisje in Ada Foah.

Terug in Ada Foah hebben we kip met friet gegeten. Genieten zo voor de laatste keer.

Zo slecht als we de nachten er voor hadden geslapen zo goed zullen we vanavond slapen ondanks dat het zo warm is, denk ik!

  • 03 Februari 2014 - 23:03

    Elly:

    Hej Maud leuk om eindelijk iets van je te horen. Het is al een heel avontuur zo te lezen.
    geniet nog lekker van je reis. Zo te zien hebben ze daar ook GMT tijd (Ghana maybe time) ik herken dat nog zo van Gambia. Alles op zijn gemak. Niet druk maken.ik kijk uit naar de Verdere verhalen en foto's natuurlijk.
    Groetjes Elly

  • 03 Februari 2014 - 23:18

    Jaap Dorresteijn:

    hallo maud en vriendinnen zo te lezen gaat het goed daar wanneer moet je werken want als ik het zo bekijk is het wel leuk daar en nog maar weinig gewerkt maar ja maakt niet uit wij houden het allemaal wel bij hier in hongarije en we hopen dat je een leuke tijd daar zal hebben en allemaal de groetjes uit hongarije xx van ons

  • 04 Februari 2014 - 08:09

    Ingrid Maas:

    Hey Maud, eindelijk een bericht van je, zo het horen gaat het buiten de beestje wel goed. hi,hi
    Nog een week dan ben je er aan gewent en eet je ze misschien al.
    Maar werk ze vandaag wie weet wat voor vieze dingen je tegen komt.
    Kus Ingrid X

  • 04 Februari 2014 - 08:48

    Oma Maas:

    Hoi Maud, ik heb je verslagen gelezen en zie dat je het goed stelt. Ik ben wel erg benieuwd wat voor beestje het allemaal zijn. Groetjes Oma

  • 04 Februari 2014 - 09:23

    Femke Hendrickx:

    Dag Maudje! Wat een mooi verslag van dag tot dag! Die hete nachten herinner ik me ook uit Gambia, niet te doen zonder airco. En die beestjes... bedvlooien? Sterkte!! Je gaat er vast allemaal aan wennen! Wel gaaf dat je al zoveel van de omgeving hebt gezien! Ik ben benieuwd naar je eerste stage-ervaringen. Leuk dat we je kunnen volgen. Take care! Groetjes, Femke

  • 04 Februari 2014 - 15:53

    Nicole:

    Hey Maud, leuk verslag. Verschrikkelijk wennen aan het klimaat denk ik. Het bierspel zonder bier lijkt me geweldig grappig. Moest iedereen niet heel de nacht naar de w.c.?
    Erg gaaf dat in zo'n korte tijd al zoveel hebt kunnen zien en meemaken.
    Groetjes weer en pas op met de beestjes.
    xx Nicole

  • 04 Februari 2014 - 18:11

    Mama:

    Hoi meissie,

    Fijn dat je nu ook anderen op de hoogte kan brengen van je wel en wee. De spannende gebeurtenis van gisteren ga je zeker ook nog met iedereen delen?! Wij spreken je vanavond weer, horen we meteen hoe je eerste stagedag is verlopen.

    Liefs van mama

  • 05 Februari 2014 - 15:50

    Friedl:

    haai maudje super al die verhalen,,,,,,en ja die beestjes......tis geen dongen he.
    ik hoop dat je het naar je zin heb, en dat je in het ziekenhuis veel ervaring opdoet,
    grts friedl xxxxx

  • 05 Februari 2014 - 17:32

    Wilma Akkermans:

    Hoi Maud,

    Wat maak jij allemaal al mee in de korte tijd dat je daar nu bent. Dat beloofd nog wat.
    Wel leuk dat wij jouw avonturen daar mee mogen maken, alleen bij het lezen van beestjes in je bed kreeg ik de kriebels al. Nog veel plezier, en tot de volgende keer, misschien lezen we dan hoe er een werkdag daar uit ziet.
    Groetjes Wilma

  • 07 Februari 2014 - 13:18

    Sylvia:

    Leuk om je belevenissen te lezen. Vreemd om je daar voor te stellen. Ik ben erg benieuwd hoe het stage lopen zelf je bevalt. We volgen je. Succes!

  • 07 Februari 2014 - 22:22

    Petra:

    Brrrr je hebt al het nodige meegemaakt lees ik. En natuurlijk houdt je moeder me ook goed op de hoogte. Tim is erg benieuwd naar al die beestjes die je tegenkomt. Veel plezier en succes (sterkte) met wat nog komen gaat. Wij volgen jou op de voet!

  • 09 Februari 2014 - 19:26

    Wendy:

    Hoi maud
    Zo te lezen heb je een leuke tijd.
    ik hoop dat het zo zal blijven en dat je veel plezier maakt en bovendien
    veel leert op je stage.
    Gr vanuit het regenachtig Dongen tot je volgende verhalen

  • 10 Februari 2014 - 11:54

    Ingrid:

    Hey Maud,

    Ik hoor niets meer van de beestjes, heb je ze allemaal kunnen verjagen?
    Eng verhaal over die brand toch heel wat anders dan hier 112 bellen heeft daar weinig zin denk ik.
    En die operatie daar wat een zeikers zijn wij toch met onze pijntjes in vergelijking met ons. Maar goed die hebben bijna altijd lekker weer en wij zitten in de kou. hi,hi doei, doei kus Ingrid XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Ada Fua

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 13074

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: