Zondag - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Zondag

Blijf op de hoogte en volg Maud

16 Februari 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag een lekker rustig dagje gehad. We hebben vanochtend eerst een handwasje gedaan. Vanavond kunnen we weer fris en op tijd in ons bedje!

• 17 Februari 2014 - 22:00

Elly:

Hej Maud
    wat een ervaringen doe je daar op. Het gaat er daar wel wat anders aan toe. Gelukkig is het hier wel beter. Moet er niet aan denken om daar in een ziekenhuis terecht te komen. Fijn dat je ook nog wat leuke dingen kunt doen en wat zien van het land. Gelukkig hebben ze daar ook biertjes want anders zou het wel af kicken zijn voor jou. Pas goed op jezelf en geniet van alles daar. Ook alvast een fijne verjaardag. Ik blijf je volgen. Groetjes Elly

• 18 Februari 2014 - 13:48

Oma En Ingrid:

Hey maud,

Net samen met oma je reisverslagen gelezen, dit is vaste prik tegenwoordig op dinsdag.
    Oma vindt dat je al heel veel hebt geleerd en leuk en interessant om je verslagen te lezen.
    Verder alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst.
    Wij gaan samen met de kids van Petra even langs bij mama.
    Jij succes met het boekje en hier veel plezier mee.
    Ik wil meer foto's zien zeker in je uniform!

Doei, liefs Oma en Ingrid

• 18 Februari 2014 - 17:52

Friedl Bulkmans:

Haai meisie wat een ervaringen, en een keizersnee,,een wond tis wel echt he,,,,,super veel ervaring en leuke herinneringen,
    morgen een jaartje ouder,,,van harte ALVAST,
    Maak er wat van grts friedl

• 18 Februari 2014 - 20:40

Jorieke:

Hoi Maud,

Super leuk om je reisverslag te lezen.
    Je hebt al veel mee gemaakt tijdens de eerste weken in het Afrikaanse land.
    Geniet nog van de ervaringen en de bijzondere momenten.
    Hiep, Hiep, Hoera. Fijne verjaardag morgen.
    Liefs Jorieke

• 19 Februari 2014 - 07:57

Ingrid:

hey maud, gefeliciteerd met je verjaardag.Kus Ingrid

• 19 Februari 2014 - 08:27

Ellie :

Hallo Muad,

Heel leuk die verslagjes van jullie.
    Leuk om een beetje bij te houden hoe je het vergaat daar.
    Zorg maar dat je daar niet in het ziekenhuis terect komt want het gaat daar heel anders aan toe als bij ons.
    Van harte gefeliciteerd van ons marcel en mij en ik wens je een fijne verjaardag.

Groetjes Marcel en Ellie.

• 19 Februari 2014 - 18:10

Jaap Dorresteijn:

van harte gefeliciteerd fijne dag ik zag dat je vanmiddag had gebeld maar wij waren erniet hoe is het met jullie allemaal geniet je er van hier is alles goed en het whatzapp lukte niet de groetjes en nog veel plezier jaap en tine