Bijna weekend - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Bijna weekend - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Bijna weekend

Blijf op de hoogte en volg Maud

21 Februari 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Nog een dagje werken en het is weer weekend.

Vandaag hebben we gelukkig meer kunnen doen dan de afgelopen drie dagen die we gewerkt hebben. we hebben aangegeven dat we vabaf volgende week alles met infuusjes willen doen. Inbrengen, verwijderen en medicatie toe dienen. Omdat er op vrijdag redelijk wat patiënten worden ontslagen. Mochten we vandaag al wat infuusjes verwijderen.

's middags ben ik een nieuw boek begonnen. "in mijn dromen" van simone van der vlucht.

Vandaag was niet mijn dag, dus ben ik na het eten naar mijn kamer vertokken om een filmpje te kijken. Tussen de film door heb ik nog even zitten bellen. Even al mijn frustraties eruit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 13083

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: