Vakantie - Reisverslag uit Ampeni, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Ampeni, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Vakantie

Blijf op de hoogte en volg Maud

02 Maart 2014 | Ghana, Ampeni

Vandaag zijn we dan eindelijk vertrokken naar ons vakantie resort. Een hele week zullen we tussen de palmbomen en het strand te vinden zijn.

Rond half 10 zijn we door onze chauffeur op gehaald. Voor in de auto hadden we een usb-stick helemaal vol met carnavals muziek. Het was een lange reis. Na 1 uur waren we de carnavals muziek al meer dan beu!

Bij aankomst hebben we onze spullen in de huisjes gezet en hebben we een afkoelende duik in zee genomen.

Van het avond eten heb ik echt zitten genieten. Als voorafje had ik loempiaatje. Als hoofdgerecht kip in rodewijnsaus en frietjes.

's avonds hebben we monopoly gespeeld, maar na een uur zijn we toch naar bed ons bedje vertrokken.

• 13 Maart 2014 - 23:20

Femke Hendrickx:

He, mijn reminder werkt niet meer! Je hebt al zeven nieuwe berichten geschreven en ik weet van niks!

Vakantie, vakantie??! Dat is wel luxe! Daar moet een normaal mens hard voor werken, hoor! En ik lees niks anders dan: "Het was een rustig dagje." Ooh, wat zal jij moeten wennen als je weer terug bent bij HEMA! Waar blijft de rookworst-foto? :-)

Ben je nu al over de helft? Go, Maudje, go, Maudje, houd vol!!!