Laatste dagje - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Laatste dagje - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Laatste dagje

Blijf op de hoogte en volg Maud

14 Maart 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Laatste dagje van de week. De artsen die waren al op tijd op kantoor waardoor ik de kinderen onder de 5 helemaal alleen mocht doen. Het moeilijkste van heel die dag was het oplezen van de namen die op het dossier stonden. Ik vond het super leuk om te mogen doen.

Aan het einde van de dag hebben we nog een paar foto's gemaakt met een paar collega's. Alweer een afdeling afgesloten. Het was een leuke week.

's middags heb ik de film "where are the millers?" Gekeken. Wat heb ik om die film moeten lachen.

Vanavond eten we weer spaghetti, dus het was weer aan mij om een goede saus te fabriceren.

's avonds hebben een paar potjes gejokerd. Zo hebben we weer een leuke week afgesloten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 13061

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: