Eerste dagje - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Eerste dagje - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Eerste dagje

Blijf op de hoogte en volg Maud

18 Maart 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Wat een nacht..
Vandaag beginnen we op de kinderafdeling. Hier liggen vooral kindjes met malaria. De arts was deze morgen al op tijd geweest, daarom was er voor ons vandaag geen artsenvisite. We hebben vandaag vooral mee gekeken met de verpleegkundige.

Op een van de kinderkamers lag een erg ziek meisje van nog geen vier jaar oud. Het infuusje dat ze na veel moeite geprikt hadden was er mee gestopt. Ik mocht van de verpleegkundige proberen een addertje te vinden waar het infuusje in kon, maar dit was echt niet te vinden. De arts is langs gekomen en is een uur lang bezig geweest. Uiteindelijk heeft hij het infuusje in haar hoofdje weten te prikken.

De rest van de middag heb ik tot de pauze op een stoel gezeten. Wat voelde ik me beroerd!
Na de pauze ben ik in me bedje gekropen.

’s Middags is dokter Corsa langs geweest hij is de arts op de maternity. Hij wilde graag zijn huis hier op het terrein laten zien, daarom zijn de rest van de meiden met hem mee gegaan. Bij terugkomst hadden ze een volle tas met Heineken en Breda bier bij zich. Na het eten is de dokter weer terug gekomen, omdat hij wilde leren Jokeren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 13051

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: