Paspoorten halen - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Paspoorten halen - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Paspoorten halen

Blijf op de hoogte en volg Maud

02 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag hebben we onze paspoorten weer op kunnen halen. Rond 09:00 uur heeft Aloys ons opgehaald en zijn we naar de ambassade gereden. Gelukkig duurde het niet lang voordat we onze paspoorten terug hadden. Ons visum is verlengd tot 25 mei. Mochten we nu echt nog langer willen blijven dan kan dat.

Na de ambassade hebben we een bezoekje gebracht aan Wies. Wies is een Nederlandse Damen van 80 jaar. 20 jaar geleden is zij naar Ghana verhuisd. Hier woont ze in een prachtig huis met een grote tuin waar ze altijd in bezig is. Je zal haar zeker niet 80 schatten als je haar zo bezig ziet.

De studenten uit golukwati wonen in een huis naast Wies. Hier zijn we ook even langs geweest om te kijken hoe het er met hun aan toe ging. Na een dag vol met bezoekjes heeft Aloys ons terug naar ons huisje gebracht.

’s Avonds was iedereen voetbal kijken bij de buurman. Ik ben in het huisje gebleven om even goed aan mijn opdrachten te kunnen werken. Eindelijk weer het een en ander af kunnen werken.