Zondag - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Zondag

Blijf op de hoogte en volg Maud

13 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Het is echt onmogelijk om hier uit te slapen. Ik ben elke keer al om half 8 wakker. Gelukkig hoef ik er vandaag niet uit te komen, dus heb ik me nog lekker een paar keer omgedraaid. Rond half 11 ben ik me bedje uit gekomen om eens wat onderhanden te nemen. Eerst een goed ontbijt en daarna me was weg werken.

’s Middags heb ik op bed film liggen kijken “A good old fashioned orgy” vanavond moest er eten voor 6 gekookt worden, omdat de vader van Lisanne en zijn vriend ons komt bezoeken. Zij verblijven de gehele week in een hotel in Ho.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 13024

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: