Bezoek - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Bezoek

Blijf op de hoogte en volg Maud

13 Maart 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Vandaag een dag iets anders dan kinderen. Ik mocht bij de rest van de verpleegkundige aan een grote tafel komen zitten. Links van mij zat een blauw gekleden non. ik moest vandaag de controles doen bij de volwassen. terwijl ik de bloeddruk, het gewicht en de temperatuur meet schreef de hoofdzuster alles op. Aan het einde van de dag had ik spierpijn in mijn linker arm van het pompen. Tis hier allemaal nog handmatig.

's middags zijn Aloys (nieuwe Nederlandse begeleider) en Mouthor langs geweest om te kijken hoe het allemaal met ons ging. Ook hebben we even gekeken naar de opdrachten en competenties.

Na het eten hebben we nog lang zitten kletsen over stalkers, gestolen fietsen en drugs. Wat een verhalen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 13031

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: