Baby wassen - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Baby wassen - Reisverslag uit Anfoega Akukome, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Baby wassen

Blijf op de hoogte en volg Maud

01 April 2014 | Ghana, Anfoega Akukome

Wat heb ik het vannacht koud gehad. Omdat mijn kamer gisteren voornamelijk uit glasscherven bestond had ik mijn laken uitgewassen, maar deze was ’s avonds nog niet droog. Ik heb met een trainingsbroek en een vest in bed gelegen.

Vandaag lag er op de afdeling een tweeling, een jongen en een meisje wat waren ze schattig. Het was alleen een beetje jammer dat ze het hele bedje met zijn tweeën onder hadden gepoept. Ruth een van de verpleegkundige heeft ze gewassen, ik mocht ze in smeren met vaseline en aankleden.

Een van de vrouwen op de afdeling was deze ochtend al vroeg bevallen. Haar baby’tje moest nog gewassen worden. Dit mocht ik doen, ik was helemaal happy. Het was zo leuk om te doen!

’s Middags zijn we met zijn allen naar de kleermaakster gereden, zij had Beatrice op gebeld dat onze kleren klaar waren. Zijn echt super leuk geworden! Op de terug weg zijn we lopend door Anfoega gelopen en onderweg heb ik stickers uitgedeeld. Het is maar waar je de kinderen al blij mee kunt maken.

Het was een leuk dagje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Anfoega Akukome

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 13025

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: