Onafhankelijksdag - Reisverslag uit Ampeni, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu Onafhankelijksdag - Reisverslag uit Ampeni, Ghana van Maud Loon - WaarBenJij.nu

Onafhankelijksdag

Blijf op de hoogte en volg Maud

06 Maart 2014 | Ghana, Ampeni

Vandaag wilde ik graag uitslapen. Daar is een vakantie immers voor, maar helaas ook vandaag zat ik weer netjes om 8 uur aan het ontbijt. Vandaag gaan we naar het schooltje in het dorp. Hier doen alle kinderen een mars waar ze al weken voor aan het oefenen zijn. Vandaag is het Onafhankelijkheidsdag in Ghana. Zoals de kinderen van dit dorpje marcheerde doen alle kinderen in Ghana op deze dag. Het was erg leuk om een keer gezien te hebben.

Na het marcheren moesten de kinderen zich in groepen opstellen "de chif" te gaan begroeten. Hij zat aan een lange tafel met daarom heen belangrijke mensen uit het dorp. Ook wij mochten achter hem komen zitten, zodat we het goed konden zien.

Toen alle kinderen klaar waren. Zijn we terug gaan lopen met achter ons een hele grote donkere wolk. Bij ons huisje aan gekomen ben ik gaan douche ik zat helemaal onder de blubber. De rest van de dag heb ik in het huisje op bed film liggen kijken.

Deze avond heb ik net als gisteren gehaktballetjes met friet op. Ze waren me zo goed bevallen. Na het eten hebben we weer wat potjes "ik hou van Holland" gespeeld. Het cadeautje van de avond was de appeltaart die ze zelf hadden gebakken. Dat was echt een verassing!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Ampeni

Mijn eerste reis

het is bijna zover.. Ghana!!

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Afscheid

21 April 2014

Zwemmen

20 April 2014

Kerk

19 April 2014

Water

18 April 2014

Laatste dagje werken
Maud

Op naar Ghana!

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 13052

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: